donderdag 5 december 2013

Zwarte pieten stijl

Hallo allemaal!

Op drie december mochten alle werkplekstudenten  het pietenproject te verzorgen. 
Via een uitwisseling is het de bedoeling dat we naar een andere werkplekschool gingen om de kinderen te verwennen. Mijn medestudenten en ik uit de BAMO uit Moorsele mochten de kinderen van Gullegem een leuke voormiddag bezorgen. 
De studenten van kleuter en lager waren opgesplitst. Wij (de studenten van lager) mochten een bezoek brengen aan de leerlingen van het 4de, 5de en het 6de leerjaar.   
Geschminkt en met zakken vol chocolade en speculaas in de hand vertrokken we volledig in onze rol naar de klassen. 
De kinderen werkten heel goed mee en de tijd die we er samen vertoefden was veel te kort voor de kinderhartjes. De chocolade en de  andere lekkernijen vielen onmiddellijk in de smaak bij de kinderen. 

Wat ik het tofst vond was dat de oudere leerlingen ook enthousiast mee werkten. 
Vooral van het zesde leerjaar had ik de medewerking niet verwacht. De kinderen dansten en speelden enthousiast mee. 

Een leuke dag die zeker voor herhaling vatbaar is. Het is lastig, maar de schattige, wondermooie kinderblikken en lieve woorden zijn van onschatbare waarde.
Door middel van de foto kan u eens kennismaken met de pieten.



Voor meer informatie en foto's in de Vrije Lagere School in Gullegem, klik hier

Groeten van de pieten en vergeet je schoentje niet te plaatsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten